In u 2018, a nostra sucietà hà participatu à a mostra alimentaria in Parigi. Questa hè a mo prima volta in Parigi. Simu tramindui entusiasti è felici. Aghju intesu dì chì Parigi hè famosa cum'è una cità romantica è hè amata da e donne. Hè un locu induve si deve andà per a vita. Una volta, altrimenti si ne pentirà.
A mane à bon'ora, fighjate a Torre Eiffel, gustate una tazza di cappuccino, è partite per a mostra cun entusiasmu. Prima di tuttu, vogliu ringrazià l'urganizatore di Parigi per l'invitu, è secondu, a cumpagnia ci hà datu una tale opportunità. Venite à una piattaforma cusì grande per vede è amparà.
Sta mostra hà veramente allargatu assai i nostri orizzonti. In sta mostra, avemu fattu parechji novi amichi è amparatu à cunnosce diverse cumpagnie di tuttu u mondu, ciò chì hè assai beneficu per noi.
Sta mostra permette à più persone di amparà di più nantu à a nostra sucietà. A nostra sucietàpruduttisò principalmente alimenti sani è verdi. A sicurezza alimentaria di i clienti è una dieta sana sò i nostri prublemi più impurtanti. Dunque, a nostra sucietà cuntinueghja à migliurà ripetutamente è face u nostru megliu per rassicurà i clienti.
Sò ancu assai ricunniscente à i nostri clienti novi è vechji per u so sustegnu è a so fiducia cuntinui. A nostra sucietà deve fà sempre megliu.
Dopu à a mostra, u nostru capu ùn vole micca chì avemu rimpianti, cusì ci hà purtatu in un giru in Parigi. Grazie mille per a cura è a considerazione di u capu. Simu andati à a Torre Eiffel, a Cattedrale di Notre-Dame, l'Arcu di Trionfu è u Louvre. Tutti i punti anu vistu l'ascesa è a caduta di a storia, è spergu chì u mondu serà pacificu.
Benintesa, ùn mi scurderaghju micca di a cucina francese, u cibu francese hè veramente deliziosu.
A notte nanzu à a nostra partenza, simu andati in un bistrò, avemu bevutu un pocu di vinu è ci simu sentiti un pocu imbriachi. Eramu assai reticenti à lascià Parigi, ma a vita hè pittoresca, è sò onoratu d'esse statu quì.
Parigi, a cità di u romanzu, mi piace assai. Spergu d'avè a furtuna d'esse torna quì.
Kelly Zhang
Data di publicazione: 28 di maghju 2021