L'aumentu di i tariffi nantu à l'acciaiu puderia mette in periculu a prumessa di Trump di prezzi più bassi per i prudutti alimentari.

U radduppiamentu di i tariffi nantu à l'acciaiu è l'aluminiu stranieri da parte di u presidente Donald Trump puderia colpisce l'Americani in un locu inaspettatu: i corridoi di i supermercati.

U vacillanteI prelievi di u 50% nantu à queste importazioni sò entrati in vigoreMercuri, alimentendu a paura chì l'acquisti costosi, da e vitture à e lavatrici à e case, puderanu vede aumenti di prezzu impurtanti. Ma questi metalli sò cusì omnipresenti in l'imballaggi, chì hè prubabile ch'elli anu un impattu in tutti i prudutti di cunsumu, da a zuppa à e noci.

«L'aumentu di i prezzi di l'alimentariu saria parte di l'effetti à catena», dice Usha Haley, esperta di cummerciu è prufessore à l'Università Statale di Wichita, chì hà aghjustatu chì i tariffi puderanu aumentà i costi in tutte l'industrie è mette in tensione ulteriormente i ligami cù l'alliati «senza aiutà una ripresa di a fabricazione americana à longu andà».

U presidente Donald Trump cammina cù i travagliadori mentre visita a fabbrica Mon Valley Works-Irvin di US Steel Corporation, u venneri 30 di maghju 2025, in West Mifflin, Pennsylvania. (Foto AP/Julia Demaree Nikhinson)


Data di publicazione: 25 di lugliu di u 2025