2023 Gulfood in Dubai

Gulfood hè una di e più grandi fieri alimentari in u mondu questu annu, è questu hè u primu chì a nostra cumpagnia assiste in 2023. Semu entusiasmati è felici.

Sempre più persone cunnoscenu a nostra cumpagnia attraversu a mostra.A nostra cumpagnia si concentra nantu à a produzzione di alimenti sani è verdi.Sempre mettemu a sicurezza è a salute di i nostri clienti in u primu locu.A nostra cumpagnia hà da cuntinuà à mantene a sicurità di l'alimentariu.

daee2ad386d6872c29a787234b91bfe

In questa mostra, avemu scontru assai clienti rigulari è si sentimu amichevuli face à faccia.Saria grati per u sustegnu di i clienti regularmente per parechji anni.À u listessu tempu, avemu visitatu parechji novi clienti è spergu chì venenu à unisce a Excellent Company.

1677547416183

Dubai hè un locu accogliente.Stendu sottu à u Burj Khalifa, l'edifiziu più altu di u mondu, cù espositori da u mondu per vede a torre è piglià l'arti lucale.

L'espositori sò vinuti da u mondu sanu, chì allargavanu i nostri orizonti.À u listessu tempu, avemu fattu amici da parechji paesi.

Infine, saremu grati à l'urganizatore chì ci hà invitatu à avè sta occasione di sperienze.

 

 


Tempu di Postu: Feb-28-2023