In a vostra impressione, ci hè un pacchettu innuvatore in lattina "shoccatu"?

Cum'è u tempu passa, a ghjente hà ricunnisciutu gradualmente a qualità di l'alimenti in conserve, è a dumanda di l'aghjurnamenti di u cunsumu è e generazioni più ghjovani hà seguitu unu dopu l'altru.

Pigliate a carne di pranzu in conserve per esempiu, i clienti necessitanu micca solu un bon gustu, ma ancu un pacchettu attraente è persunalizatu.

Questu hè bisognu di i pruduttori à brainstorming constantemente nantu à a basa di assicurà a qualità è prumove l'innuvazione di imballaggio.

U disignu di imballaggio innovativu mostra l'intenzione di u fabricatore è aumenta u desideriu di i ghjovani à cumprà.

In a vostra impressione, ci hè un pacchettu innuvatore in lattina "shoccatu"?

Quandu eru ziteddu, ogni volta ch'e aghju fretu è frebba, u missiavu escia in bicicletta.In uni pochi di minuti, hà da ritruvà a mo canna di loquat preferita.

In Minnan, induve u loquat hè abbundante, u loquat in conserve hè assai cumuni in i buttreghi.

Cù u sonu "Yi La", a latta hà apertu a bocca, chì mostra un loquat di cristallo.Tenia una cucchiara di ferru à u latu di a bocca.

U loquat, chì hè umitatu da l'acqua di zuccaru, hà sguassatu u gustu agru è astringente.Hè dolce è fragrante.Una zuppa fresca, sbuchjata per a gola, a malatia di u friddu hè andata à a mità.

In seguitu, quandu aghju andatu à l'università, aghju trovu chì e persone ci anu avutu ancu u listessu tipu di rimediu friddu in conserve, ma i loquats in l'internu sò stati rimpiazzati cù pesca gialla, Sydney, aranciu, ananas.

In u passatu, u megliu cunfortu di a malatia era di manghjà cibo in conserve.

Una lattina curà tutte e malatie.

Una volta, nisun zitellu puderia resiste à a tentazione di frutti in conserve

Ci hè un usu in u sudu di Fujian, induve ogni banquet hè tenutu, l'ultima cosa chì finisce hè a zuppa dolce di frutti in conserve.Quandu tutti i pirsuni manghjanu l'ultimu pezzu di fruttu in a tazza, è poi beie a zuppa finu à l'ultima goccia, u banquet serà cunsideratu cumpletu.

In l'anni 1980 è 1990, u paisaghju di frutti in conserve era illimitatu.In più di l'impurtante apparenza finale di banquet, visitate i parenti è l'amichi, cundolenze malati, portanu dui lattine di lattine di frutti bè fatti, pare decentu è sinceru.

Ci sò parechji tipi di frutti in conserve, chì sò populari in parechji posti.

Per i zitelli, u fruttu in conserve hè un doppiu piacè di visione è gustu.

I buttigli di vetru trasparenti rotondi cù frutti di diversi culori si trovanu in l'internu, cumprese pere, carambola, hawthorn è bayberry U più attraente hè l'aranciu.

Picculi, petali di polpa d'aranciu, nidu "intelligente" in a buttiglia, particeddi succosi è plump sò chjaramente visibili, a luce hè un sguardu, dolce à u core.

Cum'è un zitellu, tene sta buttiglia di "aranciu" in u palmu di a manu, sguassate cù cura, tastà lentamente, è tastate lentamente.Tali ricordi dolci appartenenu à tutti i zitelli chì anu crisciutu in quella era.


Tempu di Postu: Aug-06-2020