"Alimenti intelligenti" Sardine in scatula

pranzi
E sardine sò un nome cullettivu per certe aringhe. U latu di u corpu hè pianu è biancu argentatu. E sardine adulte sò lunghe circa 26 cm. Sò distribuite principalmente in u Pacificu Nordoccidentale intornu à u Giappone è a costa di a penisula coreana. U riccu acidu docosaesaenoicu (DHA) in e sardine pò migliurà l'intelligenza è migliurà a memoria, dunque e sardine sò ancu chjamate "cibu intelligente".

E sardine sò pesci d'acqua calda in l'acque custere è generalmente ùn si trovanu micca in i mari aperti è in l'oceani. Natanu rapidamente è di solitu abitanu u stratu mediu superiore, ma in autunnu è in invernu quandu a temperatura di l'acqua superficiale hè bassa, abitanu zone marine più profonde. A temperatura ottima di a maiò parte di e sardine hè intornu à 20-30 ℃, è solu poche spezie anu una temperatura ottima più bassa. Per esempiu, a temperatura ottima di e sardine di l'Estremo Oriente hè 8-19 ℃. E sardine si nutriscenu principalmente di plancton, chì varia secondu a spezia, a zona marina è a stagione, cum'è i pesci adulti è i pesci ghjovani. Per esempiu, a sardina dorata adulta si nutrisce principalmente di crustacei planctonici (cumpresi copepodi, brachyuridae, anfipodi è misidi), è si nutrisce ancu di diatomee. Oltre à nutrisce si di crustacei planctonici, i ghjovani manghjanu ancu diatomee è dinoflagellati. E sardine dorate generalmente ùn migranu micca per lunghe distanze. In autunnu è in invernu, i pesci adulti vivenu in acque prufonde à 70 à 80 metri di distanza. In primavera, a temperatura di l'acqua custiera aumenta è i banchi di pesci migranu vicinu à a riva per a migrazione riproduttiva. E larve è i ghjovani crescenu nantu à l'esca custiera è migranu gradualmente versu u nordu cù a currente calda di u Mari Cinese Meridionale in estate. A temperatura di l'acqua superficiale cala in autunnu è dopu migra versu u sudu. Dopu à uttrovi, quandu u corpu di u pesciu hè cresciutu à più di 150 mm, per via di a diminuzione di a temperatura di l'acqua custiera, si sposta gradualmente versu a zona di mare più prufonda.

 

U valore nutrizionale di e sardine

1. E sardine sò ricche di proteine, chì hè u più altu cuntenutu di ferru in u pesciu. Sò ancu ricche d'EPA, chì pò prevene malatie cum'è l'infartu di u miocardiu, è altri acidi grassi insaturi. Hè un alimentu sanu ideale. L'acidu nucleicu, una grande quantità di vitamina A è di calciu cuntenuti in a sardina ponu migliurà a memoria.

 

2. E sardine cuntenenu un acidu grassu à catena longa cù 5 doppii ligami, chì ponu prevene a trombosi è avè effetti speciali nantu à u trattamentu di e malatie cardiache.

 

3. E sardine sò ricche di vitamina B è essenza riparatrice marina. A vitamina B pò aiutà a crescita di l'unghie, di i capelli è di a pelle. Pò fà scurisce i capelli, fà cresce più rapidamente è fà chì a pelle sembri più pulita è più uniforme.

In riassuntu, e sardine sò sempre state amate da u publicu per via di u so valore nutrizionale è di u so bon gustu.

 

pexels-emma-li-5351557

 

Per fà chì u publicu accetti megliusardine, a cumpagnia hà ancu sviluppatu una varietà di sapori per questu, sperendu di fà questu "cibu intelligente"suddisfà u publicu."

 

IMG_4737 IMG_4740 IMG_4744


Data di publicazione: 27 di maghju 2021