"Smart food" Sardine in conserve

pranzi
Sardini sò un nome cullettivu per certi aringi.U latu di u corpu hè pianu è biancu argentu.Sardini adulti sò circa 26 cm long.Sò distribuiti principarmenti in u Pacificu Norduvestu intornu à u Giappone è a costa di a Peninsula Coreana.L'acidu docosahexaenoic (DHA) riccu in sardine pò migliurà l'intelligenza è rinfurzà a memoria, cusì i sardi sò ancu chjamati "alimentu intelligente".

I sardi sò pesci d'acqua calda in l'acqui di a costa è ùn sò generalmente micca truvati in i mari aperti è l'oceani.Natanu rapidamente è di solitu abitanu a capa media superiore, ma in u vaghjimu è l'invernu quandu a temperatura di l'acqua di a superficia hè bassu, abitanu i zoni di u mare più profundo.A temperatura ottima di a maiò parte di e sardine hè di circa 20-30 ℃, è solu uni pochi di spezie anu una temperatura ottima più bassa.Per esempiu, a temperatura ottima di sardine Far Eastern hè 8-19 ℃.I sardi si alimentanu principarmenti di u plancton, chì varieghja secondu a spezia, a zona di u mare è a stagione, cum'è i pesci adulti è i pesci juvenili.Per esempiu, a sardina d'oru adulta si alimenta principarmenti di crustacei planctonichi (cumpresi copepodi, brachyuridae, anfipodi è misidi), è si alimenta ancu di diatomee.In più di l'alimentazione di i crustacei planctonici, i ghjovani manghjanu ancu diatomee è Dinoflagellati.I sardi d'oru generalmente ùn migranu micca longu distanzi.In u vaghjimu è l'invernu, i pesci adulti campanu in acque prufonde da 70 à 80 metri di distanza.In a primavera, a temperatura di l'acqua custiera aumenta è e scole di pisci migranu vicinu à a costa per a migrazione riproduttiva.I larvati è i ghjovani crescenu nantu à l'esca custiera è migrate gradualmente in u nordu cù a corrente calda di u Mari di Cina Meridionale in l'estiu.A temperatura di l'acqua di a superficia cala in u vaghjimu è poi migra à u sudu.Dopu à uttrovi, quandu u corpu di u pesciu hà crisciutu à più di 150 mm, per via di a diminuzione di a temperatura di l'acqua custiera, si passa gradualmente à a zona di u mare più profonda.

 

U valore nutrizionale di i sardi

1. I sardi sò ricchi di prutezione, chì hè u più altu cuntenutu di ferru in pesci.Hè ancu riccu in EPA, chì pò prevene e malatie cum'è l'infartu di miocardi, è altri acidi grassi insaturati.Hè un alimentu sanu ideale.L'acidu nucleicu, una grande quantità di vitamina A è calcium cuntenuti in a sardina pò rinfurzà a memoria.

 

2. I sardi cuntenenu un acidu grassu longu cù 5 ligami doppiu, chì ponu prevene a trombosi è anu effetti speciali nantu à u trattamentu di e malatie cardiache.

 

3. I sardi sò ricchi di vitamina B è essenza di riparazione marina.A vitamina B pò aiutà à a crescita di unghie, capelli è pelle.Puderà scurisce i capelli, cresce più veloce, è rende a pelle più pulita è più uniforme.

In riassuntu, i sardi sò sempre stati amatu da u publicu per u so valore nutrizionale è u so gustu.

 

pexels-emma-li-5351557

 

Per fà u publicu megliu accettàsardine, a cumpagnia hà ancu sviluppatu una varietà di sapori per questu, sperendu di fà questu "alimentu intelligente" suddisfà u publicu.

 

IMG_4737 IMG_4740 IMG_4744


Tempu di post: 27-May-2021